lördag 11 december 2010

Första passet avklarat

Dagen började för oss tjejer med hotell frukost fast då hade Niclas och Johan redan varit vakna en gång då reseptionen ringde kl tre på natten och undrat om de hade en vatten läcka i sitt badrum :) "det hade de inte" men sen fick de sova i några timmar till innan de skulle möta oss nere vid frukosten. Sedan bar det av ned till badhuset för Insim och sedan invigning "det var som vilken invigning som helst någon som pratar, någon som sjunger nationalsången och inmarsch fast jag måste säga att Felicia vår väldigt duktig på att gå inmarschen :)"
Amanda var först av oss i vattnet på 200fj där hon simmade på 2.31.48 och det gav henne en 12e plats hon är alltså 12e bäst i Sverige på 200fj bland 15-16åriga tjejer!!
Sedan var Johan i vattnet på 200my och simmade på 2.19.55 vilket var Pers med 9 tiondelar!!  
Sedan var det min tur att simma 200fr vilket jag gjorde på 2.14.71 som var långsamare än i gbg fast det var ändå ett bra lopp med bättre teknik än jag brukar ha. Nu har nyss Johan simmat 200br på tiden 2.32.98 vilket gav en 15e plats! Sedan var Amanda i vattnet och simmade 100ry på 1.07.37 vilket var Pers från tiden i gbg och tilläggas bör att hon simmade jätte bra redan i gbg! Nu är första passet klart för vår del och nu har jag simmat klart så nu kan ni vänta ett mer flitigt bloggande än denna förmiddag. Nu bör jag nog snar gå å byta om ;) juste för er som inte visste det sägs det att detta är det 50e sum sim riks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar